duminică, 27 iulie 2008

Sint eu...


Binecuvantarea pasilor
De-acum nu veti simti ploaie,
Caci fiecare va fi adapost pentru celalalt.
De-acum nu veti simti frig,
Caci veti fi caldura unul pentru celalalt.
De-acum sunteti doua trupuri,
Dar o viata doar inaintea voastra.
Duceti-va la casa voastra
Sa incepeti sa traiti zilele amindoi
Si fie ca zilele voastre impreuna sa fie indelungate si implinite.

Invingatorii sunt cei ce fac lucrurile sa se intample. Invinsii lasa lucrurile la voia intamplarii. Invata sa pastrezi contactul cu pacea dinauntrul tau si nu uita ca tot ce se intampla in viata are un scop. Am mai scris rindurile astea cuiva, dar in alt context. Atunci eu eram invingatoare. Acum, aici, ieri si astazi, tu esti invingator. Incet, si cu mare atentie, derulez filmul prieteniei noastre. Il tin in palme grijulie ca pe un glob de cristal pentru ca este pretios si rar. Si nu o sa las ziua asta sa treaca fara sa-ti spun ca, prieteneste, esti parte din Universul meu si te iubesc. Am fost complice, martor, partas, prieten, am parcurs impreuna bune si rele, am fost linga tine, ai fost linga mine... o viata. In timpul asta am invatat ca un om are dreptul sa se uite in jos la altul, doar atunci cand ar trebui sa-l ajute sa se ridice.
Am mai invatat ca este de preferat sa spui intotdeauna ce simti si sa faci ceea ce gandesti. Sa-i mentii pe cei pe care-i iubesti aproape de tine.... Un prieten este cineva cu care poti fi singur fara a face nimic, fara a te gandi la nimic si totusi sa te simti bine in aceasta liniste. Si pentru ca sufleteste sint aproape de voi trebuie sa va spun ca adevarata iubire salasluieste numai in inimile mari. Ca ale voastre. Iubirea da jos masti fara de care ne temem ca nu putem trai si cu care stim ca nu putem sa traim pentru totdeauna.
Iar TU…pastreaza-te in continuare la un standard mai ridicat decat asteapta ceilalti de la tine, si evita sa te comporti ca si cand viata ar fi o repetitie. Trecutul s-a dus. Viitorul nu este garantat. Iar tu nu te temi de furtuni pentru ca ai invatat cum sa-ti vaslesti barca.
Ma gindesc ca fiecare isi doreste succes. Totusi foarte putini isi dau seama cand au parte de el. Pentru multi, succesul inseamna „o viata mai buna” sau o imbunatatire cantitativa a ceea ce poseda. Cu toate acestea, succesul nu tine de prosperitatea materiala. El nu poate fi gasit in lume, ci descoperit inauntrul nostru. Succesul inseamna bunatate impartasita, sustinere oferita si iubire cautata. Succesul conteaza cel mai mult atunci cand vietile noastre sunt cucerite de durere. Durerile ne fac sa suferim. Insa nu trebuie sa uitam ca, in timp ce lacrimile sunt afara, vindecarea se petrece in noi. Succesul ne va duce unde dorim sa ajungem si cu toate acestea, conducatorul vietilor noastre isi afla originea undeva adanc, in misterele iubirii.
Nu ma intrebati ce inseamna clar rindurile astea. Sunt doar eu. Sunt gindurile mele. Sincere.

Niciun comentariu: