vineri, 8 august 2008

Puterea dorintei

Trecind in revista aproape fiecare proveste de succes pe care am auzit-o, am tras concluzia ca este plina de exemple de respingere, esec, frustrare, grija sau dezmagire. Exista totdeauna piedici, tradari si nu in ultimul rind, aminari. Cei care se socotesc “mari” sau doresc sa devina “mari” atrag obstacole, pe care tot ei trebuie sa le invinga. Nu de putine ori, intervine lupta cu demonii personali. Cei care isi doresc un lucru fara sa ia in calcul ce va aduce acesta cu el, nu-si gasesc niciodata fericire cind obtin ce si-au dorit. Cind simti lumea din jurul tau si actionezi pentru a obtine “acel ceva”, universul raspunde vointei tale iar dorinta ti se implineste in mod aproape miraculos. Dar trebuie sa alegi cu grija ce vrei… Dorinta atrage reusita si creeaza premizele unui succes, actionind ca un veritabil magnet. Si totusi, de cite ori obtii ce ti-ai dorit ai sentimentul ca, pe undeva, te-ai pacalit. Solutia ar fii sa nu-ti mai doresti nimic, ci sa vrei, in continuare, mai mult. Dorintele bine directionate atrag norocul si modeleaza inteligenta. Sa ne dorim sa fim sanatosi si fericiti, sa intelegem si sa stim din ce in ce mai mult. Iar restul vine de la sine…Sa ne bucuram de succes saviurind orice reusita, dar sa nu uitam ca viata este o continua schimbare. Probabil ca sint frustrata. Mi-am dorit ajutor pentru Andrei, liniste si…de toate, mi-am dorit un barbat anume, mi-am dorit un job bun in care sa mi se recunoasca munca…mi-am dorit, poate, lucruri imposibile, nestiind ce atrag dupa ele.(prima parte)

Niciun comentariu: