luni, 4 ianuarie 2010

Si bilantul…

Casa unui om nu este unde locuieste ci unde iubeste. Pasii mei s-au ascuns in umbra ta…




Rezolutiile au strigat dupa bilant. Cica asa’i fair play. Ies pe minus fara prea multe calcule. Dar sint multumita pentru ca am sarit toate obstacolele, iar cea mai fierbinte multumire este Bubu. Adica el!




Apoi, l-as mania pe Seful Suprem daca nu as recunoaste ca pe plan profesional nu am multumiri. Sint mindra pentru ca am reusit sa pun pe picioare departamentul de stiri si ca de 1 an si 3 luni am aceeasi echipa. In conditii nu tocmai usoare. Am oameni buni care mi-au ramas alaturi in ciuda tuturor exigentelor mele. Si le sint recunoscatoare. Am niste colegi minunati.
Am cistigat prieteni, public, ascultatori pretiosi.


Altfel, locuiesc acolo unde ma simt bine, chiar daca nu este casa mea. Am cea mai loiala si de neinlocuit prietena. Cu un suflet de o frumusete rara. Motorul meu a inceput sa functioneze din nou si jur ca nu-l las pina nu lucreaza la capacitate maxima. Pina la urma nu’s putine realizarile. Iar daca iau in calcul ca viata mi-a mai dat o lectie anul ce a trecut…Toate pinzele sus!

Niciun comentariu: