marți, 12 octombrie 2010

Gripa nervoasa

De cand ma stiu, mi-a fost groaza de gripa "datorata" schimbarilor de temperatura sau anotimp. De febra cu care se insoteste, nas infundat, ochi inlacrimati. Imi aduc aminte de ceaiurile fierbinti pe care mi le administra, cu forta, mama sau bunica. Sau de amestecul miraculos rezultat din ou crud, lapte si miere, adica sodou. La fel mi se intimpla si acum, nescapind nici de racela, si nici de cicaleala mamii. Am simtit alaltaieri o stare de rau. Ca si cum as fi baut, desi n-o facusem. Ma durea capul. O durere surda, apasata. Iar seara s-a declansat. Cu febra, frisoane si cosmaruri. De fapt, nici nu stiu daca am dormit in ultimele doua nopti sau a fost un soi de delir febril.
Ma simt, acum, ca anesteziata. Stiu ca, la noapte, va fi la fel. Mi-e groaza de febra si nas infundat si ma rog sa nu-mi pierd vocea pana diseara, cand voi termina cu stirile. Mai mult, gripa, la fel ca durerea sacaitoare de masea, imi da o stare de nervi...

Niciun comentariu: